سفارش تبلیغ
صبا ویژن

faakhte

نظر

 

تفاوت ظاهری مال نر و ماده قرقاول

مال نر و ماده این پرنده به کل با یکدیگر تفاوت دراند و هرکدام مالامال های رنگی اختصاصی به خودشان را دارا هستند.  دم بلند و رنگین و لبریز های عمدتا سبز رنگ گویا محصول نر این پرنده می باشند. ولی کالا ماده این پرنده اکثر وقت ها پرهایی به رنگ نخودی تیره و با لکه های قهوه ای فراوان به چشم می خورد.

دستگاه جوجه کشی

صدای نر ها هم بشیه ک.ور نابینا کردن میباشد و زمانی که هیجاتن زده می‌گردد رد زیستگاه خویش به شدن صدا و نویز تولید می‌نمایند. نر ها 88 سانتیمتر و ماده‌ ها دربین 53 تا 62 سانتیمتر ارتفاع دارا هستند. راز این پرنده به رنگ سبز درخشان و پوست لخت بدور چشمش قرمز‌رنگ پر‌نور میباشد.

 

 

 

اصول بهداشتی تالار های رشد قرقاول

سر تن درستی گله و پیروزی آمیز بوده یک زمان پرورشی راز زدن مداوم و رسیدگی فراوان به مو جود میباشد. برای مثال دیدن ازدحام طیوران در یک نقطه مختص و یا این که مشاهده تلفات و مرگ و میر غیر و معمولی و خلق و خوی های یگانه جان دار می شود به چیز های یگانه و نا منظور پی موفقیت و از خسارت های ممکن آینده خودداری کرد. این بررسیهای مداوم سبب ساز به آشنایی اشکال بیماری هم می‌گردد و معالجه آن‌ها‌را ریلکس خیس می‌نماید.

 

این نکته را در حیث داشته باشید که مدام روش های پیشگیری بسیار مهم خیس از معالجه می‌باشند برای هر چه بهداشتی خیس شدن اطراف و تالار رشد بایستی مکان را با مواد خوب ضد عفونی کننده همواره منزه و آلوده و کثیف از ویروس نگاه دارید. برای اینکه بهتر سطح میکروب و باکتری را در بخش های گوناگون تالار باز‌نگری فرمائید می‌توانید از دستگاه های باکتری سنج استعمال نمایید و در رخ وجود مقدار متعددی میکروب نقطه مد لحاظ را به خیر استریل نمایید. بیماری های شایع فی مابین قرقاول ها تشابه بخش اعظمی به مرغ ها دارااست و اکثر اوقات تایم ها بیماری های این دو مو جود از یک مدل ویروس یا این که باکتری شایع می گردد. .بیشترین بیماری های رایج قرقاول ها کوکسیدوز ، آلودگی های انگلی ، مسمومیت های قارچی و بوتولیسم میباشد.

 

که درصورت مشاهده یکی‌از نماد‌های آلودگی بدین بیماری هاباید سریعا دامپزشکان مربوط رابه یاری طلبید. دی کیو شاپ خالق گونه های امکانات مرغداری و دستگاه های جوجه کشی مفتخر میباشد که با ساخت امکانات این صنعت و ایجاد اشتغال درکشور درخدمت شما هم میهنان گرامی باشد. جهت خرید و تهیه و تنظیم دستگاه و امکانات با ما درتماس باشید.