سفارش تبلیغ
صبا ویژن

faakhte

نظر

 

اشخاصی که می‌خواهند از رویش بوقلمون برای ساخت کسب و فعالیت و در آمد به کارگیری نمایند بایستی نکات مهمی را در گزینش بوقلمون ها و محل حفظ آنان در حیث بگیرید.

راهکار های مهم برای رویش بوقلمون

دستگاه جوجه کشی

بخش اعظمی از جوان ها برای تولید شغل و کسب سرمایه به تفکر انجام کسب و شغل های نو مانند رشد بوقلمون می‌افتند . در حالتی‌که فضای کافی دارید و به رویش بوقلمون عشق و علاقه مند می‌باشید ، می بایست دراین باره تحقیق فرمائید و معلومات خویش را ارتقاء دهید و آن‌گاه به انجام این فعالیت بپردازید .

 

در حالتی که قصد رویش بوقلمون دارید بایستی با گونه های نژادهای بوقلمون و با بیماری های طیور آشنا باشید و برنامه واکسیناسیون بوقلمون را بدانید یا این که با دستگاه جوجه کشی فعالیت کرده باشید. این بخش از نمناک شما‌را پند می‌کند تا بتوانید در رویش بوقلمون برنده گردید .

 

گزینش نژاد بوقلمون

نژاد های مختلفی از بوقلمون (ساکن، بیوتی، نیکولاس، هیبرید و...) موجود هست. برای افرادی که می‌خواهند نو استارت به رویش بوقلمون کنند ، گزینش نژاد بوقلمون ساکن اصلاحیه، شایسته ترین مورد و مقرون به صرفه هست . این بوقلمون ها 6 الی 7 ماه رویش می نمایند و درین دوران حدود 35 کیلو دان می‌خورند و به وزنی حدود 7 کیلو می رسند .

 

برای رویش بوقلمون می بایست هدفتان را معلوم نمایید یعنی بدانید که می‌خواهید تنها جوجه بوقلمون بخرید و تبدیل به بوقلمون گوشتی فرمایید یا این که قرار میباشد بوقلمون مولد جهت تصاحب کردن تخم نطفه دار بوقلمون ایجاد فرمائید و یا این که قصد ایجاد جوجه یک روزه بوقلمون را دارید.